دنیا رنگ عوض کن

دل خوش سیری چند... حال ندارم ناخونم رو کوتاه کنم... چه برسه وبلاگ به روز کنم... دلم می خواد برم یه جای دور که هیچ صدایی نباشه... هیچ موجی نباشه... از موبایل و تلویزیون و ماشین خبر نباشه... روی تخت بزرگ و نرم بگیرم بخواب.. به هیچ چیز هم فکر نکنم... نه به کار نه به زندگی نه به هیچ چیز... دوست دارم اونجا هوا آفتابی باشه و روبرو طبیعت بیکران... فقط بخوابم... تفریح کنم و مهم نباشه که کی قراره اونجا رو ترک کنم... اونقدر بمونم تا همه شاید دنیا برام رنگ عوض کنه...  

 یه جایی مثل اینجا  

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/02/04 ساعت 18:03

منم دلم میخواد برم یه جای دور.یه جای دور که مدلش با مدل این دنیام فرق کنه.از فکر کردن به اتفاق های این دنیام خسته ام.
دنیا رنگ عوض کن.من هنوز میخوام زندگی کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد